Brev:
Hvor megen mælk?
16. marts 2010
Alder:
10 mdr.
Hvor megen mælk?
Hej Helen
Luna bliver nu ikke ammet mere, men får derimod 1-2 x 200 mm modermælkserstatning (eller Säuglings-folgemilch 3, som det hedder her i Tyskland).
Til aften får hun en hvedegrød på sødmælk.
Spørgsmålet er, hvor megen modermælkserstatning og hvor megen mælk det anbefales at en 10 måneders baby får - relativt set.
Tak for en god brevkasse.
Kærlig hilsen
Lunas mor