Brev:
Ligge ned og få flaske - 2 mdr.
4. juni 2003
Alder:
2 mdr.
Ligge ned og få flaske - 2 mdr.
Hej
Må min dreng ligge ned og få flaske? Jeg synes jeg har hørt det kunne give mellemørebetændelse, men kommer det ikke af en bakterie?
Anja