Brev:
Knopper på penis - 15 år
3. juni 2003
Alder:
15 år
Knopper på penis - 15 år
Hejsa...
Et lidt prekært spørgsmål der er lettere at spørge om her, end ved sin egen læge.
På min penis er der 3-4 små hvide pletter. Måske nærmere svedknopper eller mini-bumser. Hvis jeg vil tage dem af, altså kradser dem væk, bløder det bare, men de forsvinder ikke. Hvad kan det være?