Brev:
Vores datter på 1½ år slår
2. juni 2003
Alder:
18 mdr.
Vores datter på 1½ år slår
Vores datter på 1½ år slår. Det er ikke kun når hun bliver sur over noget, men også når vi leger eller når hunden eller katten går forbi hende. Vi vil helst ikke skælde hende ud, da det ikke er for, at være ond hun gør det, men efterhånden er det ved at være meget irritererne. Hvad gør vi for at lære hende at man ikke slår.
Med venlig hilsen
Anna