Brev:
Skift fra vinter- til sommertid
31. marts 2009
Alder:
18 mdr.
Skift fra vinter- til sommertid
Hej Helen
Er det noget med at man skal putte poderne en time senere om sommeren end om vinteren for at gøre overgangen fra vinter til sommer lettere og for at udnytte de dejlige lyse aftner?
Altså hvis man fx. putter sin guldklump mellem kl. 18.30 - 19 om vinteren så skal man først putte dem mellem kl. 19.30 - 20 i sommerperioden...
Med venlig hilsen
Charlotte