Brev:
Om fedtstof og MME i maden
24. marts 2009
Alder:
8 mdr.
Om fedtstof og MME i maden
Kære Helen
Et kort spørgsmål:
Hvor længe skal man blive ved med at blande lidt fedtstof og ca. ½ dl modermælkserstatning i grøntsagsmosen (frokost+aften)?
Lige nu blander jeg også lidt modermælkserstatning sammen med morgenmaden (øllebrød).
Med venlig hilsen
Rikke