Brev:
Mit barnebarn kaster med maden
1. juni 2003
Alder:
20 mdr.
Mit barnebarn kaster med maden
1/2
Jeg har verdens dejligste barnebarn, hun er 20 måneder. Hun har bare den dårlige vane, at hun kaster med sin mad og glas, ikke altid men ofte. Hvad gør man for at få hende til at stoppe med dette?
Med venlig hilsen
Lone K
2/2
Tak for svaret det er fint, det er prøvet at fjerne tingene, men da hun kun vejer ca 10-11 kg og er en lille trold,syntes man jo heller ikke at hun ingen mad skal have, og det hævner sig jo om natten hvor hun så er sulten, så hvor længe skal det stå på?
Med venlig hilsen
Lone