Brev:
Vågner om aftenen - 6 mdr.
20. december 2008
Alder:
6 mdr.
Vågner om aftenen - 6 mdr.
Hej Helen.
Ja så er den gal i igen.. ej det lyder så voldsomt, men vi har fået endnu et problem vi ikke kan forstå.
Vi har for 2 uger siden flyttet Valdemar ind på sit eget værelse og det gik bare så godt:D for 4 dage siden begyndte han at få morgen og det har betydet at han når han er kommet i seng ved 19.30 tiden får han kun mad ca kl 00 og igen ca kl 06.. hvilket er rent luksus:D
Han var blevet så god til at falde i søvn i sin seng, mens vi sad og sang for ham, men det er ændret nu, nu skal han igen ammes på trods af, at ca 45-60 min inden er blevet ammet i forbindelse med hans aftensmad og nu er han tilmed begyndt at vågne ca 30-45 min efter han er blevet puttet og når jeg så lægger ham til igen spiser han og sover så til midnat. dvs han bliver ammet 3 gange mellem 18 og 21!!!
Men iaftes ville han ikke tage ved, men bare græd og græd og var rigtig ulykkelig.. så vi endte med at tage ham ind i stuen og alligevel gik der ca en halv time før han holdte op med at være ked af det.
Jeg forstår ikke denne negative udvikling, for det gik jo lige så godt. Tænker om det kan være udviklingsspringet i uge 26, da han jo bliver 6 måneder i morgen, men om dagen er der bare intet, det er kun ved putte tid og han sover fint om dagen ca 4-5 timer fordelt på 2 lure. og vi putter ham ikke for tidligt om aften, men kan det måske være vi putter ham for sent???
Ser meget frem til dit svar.
Og god jul:D
Venlig hilsen Maibrit