Brev:
Hjemmelavet vælling med profylac
18. april 2004
Alder:
3 mdr.
Hjemmelavet vælling med profylac
Hej
Jeg har en datter på 3½ måned, (ca 6800 og 66 cm), som er på profylac. Vi har nu fordi hun var oppe på ca. 7 flasker i døgnet med 200 ml. i fået lov til at begynde på grød som supplement. Vælling fik jeg at vide hun ikke måtte få, fordi hun var på profylac. Hun skal fortsætte på profylac til hun er 7 mdr.
Men det med ske-mad tager lang til at lære, vi øver og øver og det skal nok komme, men det kunne bare være rart om hun kunne få en flaske vælling til natten, så der er mere ro på hende.
Hun har indtil videre faktisk sovet igennem om natten fra 20.00 til 6.00 og sover så næsten ikke om dagen. og når hun så ikke længer sover godt om natten pylrer hun meget om dagen. Jeg tror en flaske vælling ville hjælpe meget.
Kan man ikke på en eller anden måde lave eller købe vælling som er baseret på profylac og så give hende det indtil hun har lært at spise ske-mad.
Håber at du kan svare mig.