Brev:
Kravle, krybe
18. april 2004
Alder:
8 mdr.
Kravle, krybe
Hejsa
Min datter på 8 mdr, sidder selv og har gjort det i ca 14 dage, problemet er at hun hverken kryber eller kravler.
Hun vil gerne ligge på maven og gør det også hver dag, jeg hjælper hende med at trille frem og tilbage og det syntes hun er meget sjovt, hun vejer 10,5 kg så er rimelig robust, hun triller kun fra ryg til mave og kun når hun ingen ble har på.
Hvordan kan vi hjælpe hende så hun bliver bedre til selv at gøre det, og hvad med at kravle, der støtter jeg med mine knæer o.s.v men hun ligner stadig en flyvemaskine der ikke kan lette.