Brev:
Hun piver og piver
18. april 2004
Alder:
8 mdr.
Hun piver og piver
Jeg har 1 hurtigt spørgsmål om min datter på snart 8 måneder:
Hun er i øjeblikket meget pivet. Jeg har stadig orlov og er meget alene med hende, og hun vil helst "hænge" på mig hele tiden - hun vil ikke sidde og putte, men jeg skal bruges som "klatrestativ" da hun øver sig meget i at komme op og stå og gå - hvilket naturligvis kan gøre hende meget frustreret.
Hun piver også selvom jeg hjælper hende både fysisk og verbalt og hun bliver bundulykkelig hvis jeg "ignorerer" det lidt. Min datter er meget temperamentfuld og piveriet udvikler sig hurtigt til høje skrig og sparken med arme og ben. Det er svært af få hendes til at sidde og lege lidt selv og går jeg 3 skridt fra hende, kravler hun pivende efter mig - hvilket er lidt frustrerende!
Hvordan hjælper jeg hende bedst igennem det?
Hilsen og piv
Lene og lille Astrid