Brev:
Træthed 11 mdr
18. april 2004
Alder:
11 mdr.
Træthed 11 mdr
Min datter på 11 mdr er meget træt. Hun sover 12 timer om natten og op til 4 1/2 time om dagen af 2-3 gange. Hun er født for tidligt (uge 32) Fødselsvægt 1840g.
Hun vejer nu ca. 8.5 kg, men har på det seneste mistet apetitten og vil kun have sin flaske. Hun får 600 ml erstatning dagligt fordelt over 3 flasker. Skal jeg trappe ned? Min datter er adopteret, hvilket er grunden til at hun har fået ekstra flaske pga tryghedsbehov.