Brev:
Det er svært at blive storesøster
15. oktober 2008
Alder:
22 mdr.
Det er svært at blive storesøster
Kære Helen ...
Puhaa det er hårdt med 2 så små børn.. Amaya er nu blevet 22 mdr og sebastian 6,5 mdr.. Vi har fået au pair - en kanon pige som hjælper meget med børnene.. Indtil for ganske nylig har Amaya vores datter altid haft det ok med at jeg puttede lillebror derefter hende, det har været ok at jeg ammede ham, skiftede ham osv osv.. men det er slut nu..
Hun er fortsat sød ved ham, giver ham legetøj og kæler ham på hovedet og kysser ham.. men hun er blevet ekstrem morsyg.. går og siger moar hele tiden, selv når hendes far også er her.. det går godt i den spanske vuggestue, og hun er super glad for at være der (9-13) og vil tit ikke med hjem.. Vi prøver at dele sol og vind lige, men jeg må nok indrømme at jeg tit ikke når at fordybe mig med hende, jeg tænker tit frem - og måske kan hun mærke det på mig.. jeg savner at kunne være der for hende 100 % men der er også bare en anden der hiver i mig, og han er morsyg.. især ved aftentide.. Hun slår mig nogen gange og hiver mig i håret.. er det grænse søgning (hvilket hun får) eller er det opmærksomhed hun vil ha...
Håber du kan hjælpe mig lidt - ellers bliver det et langt efterår ..
Mange hilsener
Rikke