Brev:
Tid til at droppe formiddagsluren?
13. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Tid til at droppe formiddagsluren?
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål. Kan det passe at min datter allerede er klar til at droppe formiddagsluren? Hun har aldrig sovet meget om dagen, men virker ikke træt. Hun sover (mere eller mindre) fra 20.30 tiden til 7.00 - 8.00 om morgenen. Hun virker på det seneste ikke som om, at hun har brug for at sove igen før ved 11.30 -12.00 tiden igen. Problemet er bare, at hun kun sover 45 min af gangen. Det har hun altid gjort. Så derfor er en lur jo ikke nok. Og så kommer lur nummer to til at ligge alt for sent.
Har du et forslag til en dagsplan, der kan fungere for os. Jeg vil helst ikke lægge hende i seng tidligere, da min mand ikke kommer hjem fra arbejde før kl. 18.
Kærlig hilsen
Pernille