Brev:
Kød og yoghurt hvornår?
26. september 2008
Alder:
7 mdr.
Kød og yoghurt hvornår?
Hejsa Helen.
Lige endnu et spørgsmål ...
Hvornår begynder man at give kød og yoghurt??
Jeg har fået flere forskellige svar og er derfor blevet noget i tvivl.
Har du nogle gode forslag til hvad slags kød, fisk og fjerkræ der hitter hos de små og i hvad slags mos???
Er der noget med man ikke må give ymer eller er det en gammel skrøne.
Sidste spørgsmål er om yoghurt gives som mellem måltid eller som morgenmad??
Hilsen Renée