Brev:
Madfavoritter
18. september 2008
Alder:
23 mdr.
Madfavoritter
Kære Helen.
Jeg skriver fordi jeg vil høre dig om det er helt normalt for en knægt på knap 2 år har sine madfavoritter? Han smager gerne på alt, men det er langt fra alt der glider ned. Vi ender ofte i de samme ting som vi ved han kan lide, men det ville nu være fint, hvis han snart gad at spise det jeg laver. Varieret og sundt.
Skal vi bare vente til prinsen synes det er spændende med mad, eller skal vi tage andre midler i brug?
Kærlig hilsen
Karoline