Svar: Sur når hun får flaske
2. april 2004
Alder:
2 mdr.
Kære Christina
Jeg tror det er vigtigt at du accepterer at din datter har det sådan i en periode. Det er dog meget vigtigt at du stadig giver hende tæt kontakt, når hun skal spise. Det vil derfor være en god idé at du lægger dig med hende på sengen, og lader hende spise der, så det at spise fortsat bliver en god oplevelse.
Sørg også for at sidde med hende ind imellem, så det at være i favn fortsat er der og brug en masse tid på at pludre med hende. Lad også far sidde med hende og give flaske.
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske