Brev:
Sur når hun får flaske
2. april 2004
Alder:
2 mdr.
Sur når hun får flaske
Min datter på godt 2½ mdr. får flaske og har fået dette siden hun var 2 uger gammel. Den sidste tid er hun nogle gange begyndt at blive sur, når hun skal have sin flaske når jeg sidder med hende. Hvis jeg til gengæld bare ligger hende flat på sofaen eller sengen, spiser hun med glæde.
Hun får 4 eller 5 flasker i døgnet - ca. 750 ml. i alt, hun vejer 4700 gr
Christina