Svar: Vil ikke gøre sine ben stive...
30. juli 2008
Alder:
8 mdr.
Kære Katrine
Det lyder umiddelbart ikke som om at sundhedsplejersken har været særlig bekymret, for så havde hun nok henvist din datter videre. Jeg synes dog du har ret i at Madeline i en alder af næsten 9 måneder meget gerne skulle støtte på sine ben, når du holder hende. At hun ikke gør dette og aldrig har gjort det, synes jeg skal tjekkes.
Jeg ved at kommunen du bor i har tilknyttet motorik-konsulenter, her både ergoterapeuter og fysioterapeuter og jeg synes du skal kontakte dem direkte og fortælle om din bekymring og bede dem om at undersøge din datter. De vil kunne vurdere om din datter har nogle vanskeligheder hun skal have speciel støtte til og vil også kunne vejlede dig i hvordan hun støttes videre.
Så ring til dem og bed dem om at komme med en vurdering. Tilbuddet er til for at blive brugt:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske