Villads fra Valbys uhyggelige halloween
22. september 2016
Læs omtalen af "Villads fra Valbys uhyggelige halloween " under annoncen ...
Det er Halloween, og Villads og Amalie vil gerne ud og rasle. Men deres forældre kan slet ikke forstå, hvad der er det sjove ved blod og økser og zombier og den slags. De synes, at det må være nok at klæde sig ud til fastelavn.
"Hvis der er små børn i nogen af de huse, hvor I ringer på, så tisser de da i bukserne af skræk”, siger Villads far. Men det er jo lige netop det, der er det sjove, synes Villads. Heldigvis ender det med, at de får lov. Det er også rigtig sjovt. I hvert fald til at starte med. For som sædvanlig, når det handler om Villads, så ender tingene lidt anderledes end forventet.
Om forfatteren
Anne Sofie Hammer er cand. mag. i dansk og pædagogik. Hun debaterede i 2009 med Villads fra Valby, og har siden da udgivet 6 bøger i læs-selv-serien om Villads, så som Villads fra Valby er indbrudstyv og Villads fra Valby køber slik.
Køb bogen "Villads fra Valbys uhyggelige halloween " her
Annoncer
Sponsorerede artikler
Få det perfekte, glødende og sunde look med Skøn Skincare
Hvis du ønsker at nyde velvære og luksus uden parfume, er der heldigvis mange lækre produkter, der kan give dig denne oplevelse. Gravide, småbørnsforældre og personer med parfumeallergi har ofte problemer med at finde produkter, der giver velvære og luksus uden parfume. Her introduceres SKØN ...
Svartidsbarometer
Gratis nyhedsbrev
med nye præmier hver måned
Din e-mail adresse bliver hos os. Nyhedsbrevet udsendes ca. 1 gang om ugen. Læs mere.
Det siger medlemmerne ...
Hej Helen.
Jeg vil bare sige tusind tak for hjælpen! Det var et wake-up-call at få dit klare svar ... Dejligt at få at vide så entydigt at tingene ikke er i orden.
Alt går meget bedre nu, vi kan nemt aktivere ham, putning går stort set problemfrit nu og aflevering i vuggestue er også meget bedre. Det har været så godt at komme ud af den dårlige vane - jeg har bare ikke tidligere tænkt på at det var vaner der skulle ændres.
Tusind tak for hjælpen - det har betydet utrolig meget for os.
Med venlig hilsen
Rikke, mor til dreng på 21 måneder



