Så er vi to
23. februar 2014
Læs omtalen af "Så er vi to " under annoncen ...
Det er dejligt at være to. Der er så mange sjove, spændende og lidt farlige ting, man kan lave sammen. Når man er to, er det meget sjovere at bade... Man er aldrig alene, før man skal falde i søvn... Og så er det meget nemmere at nå kagedåsen på øverste hylde.
Så er vi to er en lidt anderledes søskendebog. Her handler det ikke om, hvor træls det er pludselig at skulle dele forældrenes opmærksomhed, men om hvor dejligt det er at være to.
Bogen er lavet med fine illustrationer og er til børn fra +2 år.
Annoncer
Sponsorerede artikler
Baby sok med pulsmåler - hvad er det?
De fleste forældre kender følelsen. Man har endelig lagt sin baby til at sove, lyset er slukket, og alligevel lister man tilbage et kvarter senere for lige at tjekke, om alt er, som det skal være. Netop derfor er en baby sok med pulsmåler blevet et oplagt valg for familier, der ønsker mere ro ...
Svartidsbarometer
Gratis nyhedsbrev
med nye præmier hver måned
Din e-mail adresse bliver hos os. Nyhedsbrevet udsendes ca. 1 gang om ugen. Læs mere.
Det siger medlemmerne ...
Kære Helen.
Tusind tak for dine dejlige, fornuftige svar. De passer så godt til mit temperament, og det giver altså ro i sjælen at høre fra dig. Mange gange hjælper det også at få sat ord på sine bekymringer.
Jeg finder mange gode råd i dine tidligere svar til andre forældre. Jeg kan nogle gange føle mig som verdens dårligste mor, når ingenting vil lykkes. Derfor trøster det mig, når jeg kan læse, at jeg ikke er den eneste, der har problemer med de kære børn. Så føler jeg mig ikke så alene.
Tak fra Lis, mor til datter på 4 måneder



