Brev:
Om svedeture og hormoner
28. oktober 2013
Alder:
3 mdr.
Om svedeture og hormoner
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar, det var super!
Jeg har lige endnu et spørgsmål.
Jeg har nogle voldsomme svedeture om natten. De begyndte ca. 5-6 uger efter fødslen og har næsten optrådt hver nat siden (min søn er nu 11 uger). Det gør at jeg max får 4 timers søvn om natten og det er derfor helt ulideligt. Mine dage er helt ødelagte fordi jeg går rundt som en søvnig zombie og får vildsom hovedpine fordi jeg er så træt.
Min læge siger at det er hormoner, men er det virkeligt sandt? Og hvis det er hormoner, er der så noget jeg kan gøre for at mindske problemet? Jeg føler mig meget skidt tilpas... og det er især irriterende når min søn ellers sover igennem om natten.
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Frk. træt