Brev:
Hvad dælen er der gået galt?
2. november 2012
Alder:
17 mdr.
Hvad dælen er der gået galt?
Hej igen Helen.
Dette spg. er i forlængelse af mit tidligere brev ang. sutten.
Som skrevet tidligere ville Olivia jo pludselig ikke længere have sutten i munden, men hun mangler den når hun skal sove.
Og det gør hun stadig. Nogle aftener værre end andre. Hun græder helt ulykkeligt, men hun vil bare IKKE have den sut:-( Hun spørger heller ikke efter den mere, men før var hun bare så nem at lægge til at sove, og hvis hun vågnede om natten kunne vi bare lige give hende sutten og så sov hun videre.
Nu skal vi gå rundt med hende og det hjælper ikke engang, for hun græder ligemeget hvad vi gør. Hvilket jo resulterer i at hun de fleste aftener græder sig selv i søvn også selvom hun ligger i vores arme:-(
Det der bekymrer mig er at vi slet ikke kan trøste eller berolige hende længere. Hun plejede også at ELSKE sin dyne og bamser, nu kyler hun dem bare væk og dynen bliver sparket af lige med det samme.
Hvad pokker kan der være sket med hende?
Jeg har tidligere skrevet til dig om min bekymring omkring 15 mdr. vacc. (i forhold til varige mén af den) Og denne opførsel er kommet 3 uger efter hun blev vacc.
Jeg ved godt det er højst usansynligt at de to ting har noget med hinanden at gøre, men jeg kan da ikke lade være med at tænke på det alligevel....
Om dagen er der ikke noget at mærke og hun sover også fint i barnevognen.
Hun er også inden for den sidste uges tid, blevet bange for mørket når hun kigger ud af vinduerne. Hun tør ikke gå ind i stuen hvis vi er i køkkenet og det er mørkt uden for.
Her til aften har jeg tændt en lille lampe på hendes værelse da hun skulle sove, men det gjode ingen forskel.
Har du nogen idéer? eller skal vi bare afvente og se om det fortager sig?
Hilsen Charlotte