Brev:
Efterligner alt
21. september 2010
Alder:
2 år, 11 mdr.
Efterligner alt
Hej Helen
Dette bliver nok et lidt mærkelig spørgsmål.
Min dreng på snart 3 år (født 32 + 5) imiterer rigtig mange ting specielt folk i fjernsynet, kropssprog eller andre børn og voksne. Jeg er godt klar over at dette gør de fleste i denne alder. Men synes bare det er ekstremt, det kan være en betjent der ligger en hånd om på ryggen.
Jeg synes det virker som om han ikke har sin egne mening eller kan reagerer ud fra sig selv. lyder mærkeligt. men sådan ser jeg det.
Hmmm... ved vidst ikke helt hvad svar jeg leder efter, måske har jeg bare brug for at undrer mig højlydt med en fagperson og hører hvordan du ser det.....
Det er måske også svært at svarer på ud fra dette, da det er mere kompleks som så, da det er en meget følsom dreng, henimod sensitiv. Som er tvilling og som har i en længere periode ikke været så langt frem i sin udvikling som sin bror.
Men jeg har troende på at det er en periode og han skal nok klare det hele
Med venlig hilsen
Stine