Brev:
Svær putning - 2 år, 10 mdr.
4. marts 2024
Alder:
2 år, 10 mdr.
Svær putning - 2 år, 10 mdr.
Hej Helen.
Yngstemanden har altid været rigtigt svær at putte, og derfor har vi ikke lykkes med de samme metoder, som virkede med hans storebror. Det viser sig, at han har let cerebral parese, og vi tror meget har handlet om uro i benene.
Vi starter godnat-mad kl 18:45, typisk ber de om mūsli
Dæmpet belysning i hele huset
Under måltidet vælger vi en sang hver fx ‘en elefant kom marcherende, mariehøne evigglad. Lærkerede o.lign. Det er som regel mere eller mindre de samme sange.
Så deler vi os op, mor og far har skiftevis den store og den lille.
Børste tænder på hvert sit badeværelse, ble, nattøj.
Ind på værelset. Han sidder på skødet til to små bøger, eller een stor.
Han vil flyves over i sengen, hvor hans nusseklud ligger
Har aldrig brugt sut
Så vil han tegnes på ryggen indtil han falder i søvn
Og der er dét sidste jeg gerne vil væk fra. For det kan der gå en time med.
Hilsen herfra