Brev:
Påklædning - 2 år, 8 mdr.
31. august 2010
Alder:
2 år, 8 mdr.
Påklædning - 2 år, 8 mdr.
Hej Helen.
Hvornår skal børn HELT selv kunne tage tøj på? Helt fra strømer til sko/overtøj, lyne & knappe?
Christoffer kan godt det meste selv men mister meget hurtigt interessen i det, det er simpelhen for kedeligt og han siger selv at det gider han faktisk ikke. Hans dagplejer er meget efter ham og kalder ham for doven og en meget opvartet barn, som jeg ikke mener lige frem hjælper.
Hjemme hos os går vi stille og roligt frem med påklædingen, men interessen er der jo slet ikke fra hans side af, og tøjet skal jo på.
Men tiden nærere sig jo hvor han skal i børnehave og vi vil jo gerne ruste ham så godt som muligt.
Jeg håber du igen kan hjælp os.
Med venlig hilsen
os