Brev:
Tilknytning mor og far
20. april 2024
Alder:
2 år, 3 mdr.
Tilknytning mor og far
Hej Helen
Lige en tanke som efterhånden fylder meget.
Vi har snart en datter på 27 mdr, der fuld fart på som skrevet i tidligere breve og vi kører stadig fuld fart på selvstændighedsfasen og prøver grænser af konstant.
Synes vi er efter hende hele tiden, fordi hun gør det modsatte af hvad vi beder om. Feks at skulle holde i hånd når der kommer biler eller løber væk og griner når vi beder om noget.
Men min tanke går egentlig på når vi ude ved andre/besøge folk, søger hun hverken mor eller far, man føles pludselig som luft. Skal jeg tage det positivt, at hun er tryg og udforsker eller som at hun ikke føler sig tilknyttet nok til os?
Hilsen