Brev:
Slår far og mor
8. december 2009
Alder:
21 mdr.
Slår far og mor
Hej Helen
Lige et hurtigt spørgsmål.
Freya er jo en temperamentsfuld pige.
Hvis vi ikke forstår hende - eller hun ikke får sin vilje, fx hvis hun ikke vil skiftes - eller må få noget bestemt at lege med, bliver hun rigtig vred.
Tidligere betød det gråd - nu er hun begyndt at slå os. Hvordan tackler vi det bedst muligt? (kunne selvfølgelig ikke drømme om at slå igen)
PS - lige en kort status på hendes sproglige udvikling:
Hun siger mange ord uden at kunne tale rigtigt, men hun forstår det meste af det vi siger, så vi kan godt tale med hende om det.
Hilsen Freyas forældre