Brev:
Barnevogn - 3 mdr.
25. juli 2004
Alder:
3 mdr.
Barnevogn - 3 mdr.
Vi har en duo-vogn, hvor vi havde forestillet os at bruge barnevognskassen i ca. et år inden vi ville skifte over til klapvognsdelen.
Nu har jeg fundet ud af at bunden i barnevognen ikke kan stilles op, så den kan støtte mit barn, når hun bliver så stor så hun vil sidde op. Er det så bedre at skifte til klapvognen før? Eller skal hun også helst kunne sidde helt op af sig selv og uden støtte inden hun skal sidde op i barnevognen?
Syntes ellers det var smart at hun kunne sidde med støtte i barnevognen og ærgrer mig nu over at jeg ikke havde tjekket bunden i vognen før jeg købte.....
Mange hilsner Heidi