Brev:
Vægttab - 21 mdr.
18. februar 2013
Alder:
21 mdr.
Vægttab - 21 mdr.
Hej Helen.
Olivia har over de sidste mdr. tabt sig 1 kg. Hun er stadig den samme glade og livlige pige med fuld af krudt og ballade. Men jeg undrer mig da lidt over det.
Hun har jo som tidligere skrevet været syg i perioder, kan det skyldes det?
Hilsen Charlotte.