Brev:
Røde knopper/eksem
19. juli 2004
Alder:
3 mdr.
Røde knopper/eksem
Hej
Jeg har en søn på 15 uger, som har fået nogle røde knopper på halsen og det meste af hans overkrop og på albueleddene, og huden virker tør. Det ligner mest af alt de hormonknopper han havde da han var yngre. Jeg har været hos lægen med ham og han var ikke til meget hjælp. Lægen kunne ikke sige hvad det er, sagde bare det ikke var nogen sygdom. Det kunne jeg jo ikke bruge til så meget.
Jeg har nu vasket alt hans tøj, sengetøj osv. i minirisk, hvis det nu er vaskepulveret der er problemet, men det er der stadig. Jeg har indtil for nogle uger siden ammet han 100%, men er nu begyndt at give ham en flaske mme om aftenen, han får allomin 1. Derfor er mit spørgsmål så om han måske ikke kan tåle mme? Kan han få eksem/knopper af det? Skal jeg evt. prøve et andet mærke?
Med venlig hilsen
Gitte