Brev:
Tips mod arp
19. september 2007
Alder:
23 mdr.
Tips mod arp
Hej Helen
Et lille kort spørgsmål :-)
Benjamin har fået noget der er lidt lignende arp i hovedbunden. Det er ikke slemt men jeg vil da gerne af med det. Nogle gode tips?
Har prøvet div. med at gnubbe og bruge en blød tandbørste men vi kan ikke rigtig få brugt med det.
Hilsen Camilla
P.s Benjamin skal være storebror til maj 08 :-)