Brev:
Alligevel ingen baby i maven
24. september 2015
Alder:
2 år, 2 mdr.
Alligevel ingen baby i maven
Kære Helen
Tak for dine altid gode input.
Denne gang har vi brug for hjælp, fordi vores anden graviditet desværre må afbrydes pga en alvorlig kromosomfejl. Vi er selvsagt ulykkelige og chokerede.
Men hvad siger vi til vores datter på 26 måneder, som allerede siger 'mor har en baby i maven'? Hvordan forklarer vi hende det, og hvordan tager vi bedst hensyn til hende i tiden efter aborten?
På forhånd tak.
Bedste hilsner
De bekymrede forældre