Brev:
Arp i hovedbunden?
1. august 2010
Alder:
2 år, 8 mdr.
Arp i hovedbunden?
Kære Helen
Min søn har to steder i hovedbunden, hvor det ser ud som om han har arp. Så håret er lidt tyndt på disse to områder.
Vi har prøvet at få det væk ved at bruge en fin kam lige efter han har fået vasket hår. Men det hjælper ikke rigtigt. Har du et godt råd?
Hilsen