Brev:
Tårer?
28. februar 2009
Alder:
3 mdr.
Tårer?
Hej Helen.
Min datter er nu over 14 uger og har stadig ikke fået tårer. Hun bliver sjældent sådan rigtig ked af det, men fx i forbindelse med 3 måneders vaccinen kom der ikke tårer da hun græd. Hvornår skal jeg begynde at være opmærksom på at der kan være noget i vejen?
Bedste hilsener, Annabella