Brev:
Danskvand under amning
28. april 2014
Alder:
4 mdr.
Danskvand under amning
Kære Helen.
Tak for dit fyldestgørende svar på mit foregående spørgsmål.
Jeg har et kort spørgsmål vedrørende en af mine laster og amning. Jeg drikker en del danskvand (uden citrus). Og det er stort set den eneste "last" jeg har tilbage fra før jeg blev gravid. Når jeg skal forkæle mig selv tager jeg et stort glas danskvand. Og det sker efterhånden temmelig tit, at jeg synes, jeg trænger til denne forkælelse. Så nogle dage kan jeg faktisk godt nå op på en halv-en hel liter.
Nu er det imidlertid gået op for mig, at der er nogle salte i danskvand. Og nogen mener vist, de slet ikke er så sunde igen. Så nu tænker jeg: bør jeg droppe mit danskvand, mens jeg ammer?
Jeg håber, du kan hjælpe mig med et godt råd her.
På forhånd, tak.
Bedste hilsner
Stine