Svar: Bog om udviklingstrin
27. februar 2012
Alder:
16 mdr.
Hej med dig
Jeg har skrevet bogen "Sådan støtter du dit barns udvikling". I den gennemgår jeg barnets udvikling fra de første timer efter fødslen, uge for uge, måned for måned og hver 3. måned til barnet er 36 måneder (3 år) gammel.
For hver periode sætter jeg fokus på hvordan barnet kommunikerer, sanser og oplever sine omgivelser, hvordan det sover, spiser, leger og lærer og hvilke udviklingsmæssige milepæle der hører alderen til.
Mit udgangspunkt er børnenes følelser og behov. Hvad er det de små børn vil og hvorfor gør de som de gør ... en bog jeg har skrevet for at vi kan blive klogere på vores børn :)
Du kan læse om den her på siden under "Helens bøger mv." Den hedder "Sådan støtter du dit barns udvikling - fra tilfreds baby til glad tumling".
God læselyst :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske