Brev:
Bog om udviklingstrin
27. februar 2012
Alder:
16 mdr.
Bog om udviklingstrin
Kære Helen.
Jeg ville høre, om du kan anbefale en god bog/oversigt.
Jeg har været så glad for Viderunderlige Uger, men der går ikke længe, førend min datter har gennemgået det sidste udviklingstrin, som den bog beskriver. Derfor er jeg på jagt efter en ny bog.
Hilsen