Svar: Aktivering - 23 mdr.
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Kære Gitte
Jeg har næsten svaret på dette i dit spørgsmål som hedder "Hvad kan jeg forvente" som jeg tidligere har besvaret i dag ...
Derfor vil jeg her ganske kort uddybe, hvad legetøj kan være for børn i Emilies alder:
Klodser, tog og togbane. Dukker, dukkevogne, dukkeseng, kaffestel, legekøkken og køkkenmad. Biler og garage. Dyr og Bondegård. Udklædningstøj, kasser med hatte, briller og sko. Gynge, sandkasse, vandkande, scooter eller løbecykel. Simple puslespil, billedlotteri, fingermaling, store farver, store perler. Sæbebobler.
Læse simple bøger - f.eks. Lotte og Tottebøgerne af Gunilla Wolde om små børns hverdag. Rytme, musik og bevægelse, danse, spille tromme, xylofon eller fløjte.
Håber du kan bruge denne uddybning :)
Rigtig god weekend og fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske