Brev:
Aktivering - 23 mdr.
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Aktivering - 23 mdr.
Hej Helen : )
Nogle gange tænker jeg på, om Emilie bliver aktiveret nok af mig igennem dagen?
Hun er god til også at lege med sig selv.
Hvor meget og hvor lidt skal jeg gøre igennem dagen?
Har du nogle gode ideer?
Engang imellem kan man godt blive lidt forpustet...
Venlig hilsen
Gitte