Svar: Vækstkurve
12. juni 2010
Alder:
2 år, 10 mdr.
Hej med dig
Ja, jeg kan godt se kurverne, smart! ikk'? og det ser meget fint ud.
Hendes vægt ligger fint - følger hendes oprindelige udgangspunkt og hendes længdevækst ser tilsvarende fin ud, hun ligger meget fint på 15% percentilen og følger denne kurve helt som hun skal.
Hendes vægt og højde ser umiddelbart ud til at passe fint sammen og hun ligger umiddelbart fint på kurverne. Og ja, hun er lidt mindre end gennemsnittet men stadig er det helt normalt og som du skriver, så ligner hun måske sin mor lidt, som jo heller ikke lyder til at høre til de største :)
Fortsat held og lykke og rigtig god weekend!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske