Brev:
Vækstkurve
12. juni 2010
Alder:
2 år, 10 mdr.
Vækstkurve
Hej Helen.
Da vi bor i udlandet, kommer vores datter ikke til sin danske 3-års-undersøgelse. Hun blev vejet og målt idag - på en nok lidt upræcis vægt og målebånd. Men hun var 90 cm og 13 kg. Hun bliver 3 år om ca. 2 måneder. Jeg har tastet alle vægt- og højde-målinger, som jeg har på hende ind i vækstkurverne her på siden. Mon du kan se dem også? Hvis ja, så er mit spørgsmål - ser det ok ud?
For mig at se, er hun en lidt lille, normalvægtig pige, der følger sin kurve? Er du enig i det?
Iøvrigt helt som sin mor, der kun er 157 cm høj, så det er ingen overraskelse. Far er dog stor - på begge leder ;-)
Mange hilsner,
Sørøverens mor.