Svar: Skal vi kigge til ham i løbet af natten?
27. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Kære Mor K
Jeg er ked af at høre at Jens er blevet syg:o(
Når børn er syge så er det altid vigtigt at man kan holde øje med dem, så hvis Jens har feber og virker apatisk, mat og skidt tilpas så synes jeg I skal sove i samme rum. Hvis I oplever at han et eller andet sted tuller omkring som han plejer og det kun er når han sover at ørerne volder problemer, så synes jeg det kan være okay at han sover på sit eget værelse. Vågner I så og skal tisse i løbet af natten, så skal I naturligvis tjekke om han er okay... Det er en individuel vurderingssag hvor meget alene børn skal ligge især når de er syge:o) Personligt har jeg det bedst med at have børnene under opsyn...
Jeg håber at penicillinen får sin virkning hurtigt.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske