Brev:
Positiv graviditetstest
27. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Positiv graviditetstest
Hej Helen
Jeg har lige prøvet at tage en graviditetstest her i eftermiddag, fordi der skulle den jo også være positiv, ellers kan lægen vil heller ikke se det. Den var meget utydelig, så er blevet rigtig nervøs for at der ikke er noget alligevel.
Har jeg grund til det, og hvorfor er den så utydelig?
Med venlig hilsen IM