Brev:
Dårlig hørelse?
10. februar 2024
Alder:
11 mdr.
Dårlig hørelse?
Kære Helen .
Så er jeg her igen.
Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig ikke begyndt og reagerer på sit navn. Det lagde min veninde self. mærke til forleden dag og for at gøre det hele værre, siger hun: “ han er nok bare autist”. Det var ikke særlig rart at høre.
Men kan der være noget om snakken?
Vores søn reagerer ikke på sit navn, selvom vi råber, eller står tæt på ham.
I starten tænkte jeg at han havde dårlig hørelse men han reagerer på et nej, reagerer når vi tænder musikken og han kopier vores lyde engang i mellem så han må da kunne høre?
(det er dog ikke altid at han reagerer på høje lyde)
Han er heller ikke begyndt at pege endnu og han vinker heller ikke rigtig MEN han er begyndt at gå, klapper, pludre en del osv og så er han den gladeste dreng.
Hvad tænker du?
Vi har 1 års kontrol hos lægen om 2 uger, hvor jeg vil nævne det.
Venlig hilsen
Mor