Brev:
Skal vi kigge til ham i løbet af natten?
27. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Skal vi kigge til ham i løbet af natten?
Kære Helen
Tak for dit søde svar! Ja du har fuldstændigt ret i, at vi er heldige og at Jens er en dygtig lille fyr, der kan mere end man kan forvente af ham!
Nu viser det sig, at der nok er en grund til at han er tørstig om natten - det lille pus har mellemørebetændelse har vi lige fundet ud af her til morgen. Jeg har siddet og læst dine svar om emnet og har vist forstået det meste - blot tænker jeg: Skal vi kigge til ham i løbet af natten? Er det okay at han sover i værelset ved siden af os, som han plejer - eller skal vi have ham inde hos os?
Han har grædt en del, men panodil hjælper rigtigt godt, og der er ingen problemer med at sove indenfor selvom det er noget vi ALDRIG gør - godt gået Jens! Nu er vi på pencillin.
Kærlig hilsen
Mor K