Svar: Når han skal have bluse på
2. oktober 2012
Alder:
5 mdr.
Kære Lene
Jeres dreng skal ikke være så ulykkelig over at få bluse eller trøje på og du fortæller at det er når armene skal igennem tøjet, at det går galt. Jeg synes det lyder som om at han kan have ondt.
Jeg vil derfor anbefale dig at du får en tid hos lægen og får lægen til at kikke på ham og så taler med lægen om, hvorvidt en kiropraktor, en fysioterapeut evt. en muskuloskeletal fysioterapeut (manuel terapi) skal undersøge ham og give ham et par behandlinger.
Held og lykke og rigtig god weekend, når I når så langt :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske