Brev:
Når han skal have bluse på
2. oktober 2012
Alder:
5 mdr.
Når han skal have bluse på
Hej Helen
Nu bliver jeg nød til og spørge dig til råds.
Jeg har en søn på snart 6 måneder. Han er en dejlig dreng. Han har det fint med og få bukser og sokker på ... Men når han skal have enten Body eller bluse på (armene gennem tøj) bliver han fuldstændig hysterisk, han har været sådan de sidste 4 måneder ca, men det bliver bare værre og værre og det er virkelig en pestilens og ærgerlig, da vi prøver og gøre det til en hygge ting, specielt om morgenen hvor han ellers er så glad.
Jeg ved ikke hvorfor han har det sådan eller hvorfor det er kommet. Men han skriger og vrider sig rundt. Er der noget du tror vi kan gøre for at det skal blive lettere for os og ham? For nu går vi jo ind i en kold periode hvor han skal have jakke på også og puhafrygter det allerede :-/
Mange hilsner
Lene