Svar: Tisser igennem bleen om natten - 6 mdr.
15. november 2007
Alder:
6 mdr.
Hej med dig
Det er rigtig synd at din dreng tisser så meget om natten, at han tisser igennem og derfor vågner.
Du skal naturligvis være opmærksom på at lægge hans tissemand nedad inden du putter bleen på og så skal du være opmærksom på at trække en finger rundt langs kanten af bleen ved lårene, så lækagebarrieren kommer til at sidde korrekt.
Ellers er det et spørgsmål om at forsøge sig frem med forskellige bletyper, nogle er smalle og mere aflange, andre lidt kortere og bredere og der er også forskel i materialer og sugeevne. Det er naturligvis vigtigt at bleen passer, men som sagt er der ofte forskel i modellerne og det har meget at sige.
Det er det nærmeste jeg kan komme med råd, sandsynligvis er I opmærksomme på det hele allerede:o)
Rigtig god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske