Brev:
Vild med far
15. november 2007
Alder:
12 mdr.
Vild med far
Hej Helen.
Ja så har jeg et nyt spørgsmål til dig.
Det er sådan at Albert der nu er fyldt 1 år er HELT vild med sin far. Han bliver total gavtyv når han kigger på ham, kravler over og op af sin far og griner næsten inden han bliver taget op. Min mand elsker de vilde lege med ham og Albert råber, skriger og griner vildt når han bliver kastet op i luften, drejet rundt så hovedet vender nedad, kildet eller bare laver finurligheder..
Han søger sin far hele tiden og min mand elsker det som sagt, men det er altså mange timer om dagen og da det kører i højeste gear hele tiden trætter det selvfølgelig også.. Er det helt normalt at der i denne alder kommer en far-binding af denne grad og at aktivitetsniveauet er så højt?? Ja det tror jeg det er, men hvor længe vil denne periode foregå og hvornår kommer den næste "far"-periode??
Kærlig Hilsen
Karoline